WEBY NA MÍRU
Vymýšlením webových prezentací a portálů se bavíme již více než deset let. Ovládáme technogie HTML, HTML5, CSS, PHP, JavaScript, jQuery, ale i otevřené architektury typu WordPress, Drupal a Joomla či framework Nette a Zend. Ke svým zákazníkům přistupujeme individuálně a hledáme pro ně vždy originální a optimální řešení. Úspěch webové prezentace podporujeme online marketingem – efektivní a přesně cílenou kampaní, včetně analýzy trhu a následného vyhodnocení. Umíme i PPC kampaně, SEO optimalizaci a tvorbu bannerových reklamních kampaní …
ZJISTÍME CO POTŘEBUJETE A UKÁŽEME VÁM JAK BUDE VÝSLEDEK VYPADAT …
ANALÝZA
Dříve, než začneme vyvíjet webovou prezentaci či navrhovat její design, je nezbytné udělat si o ní určitou představu. K tomu slouží analýza. Dobře zpracovaná analýza Vám umožní dobře formulovat zadání a odpoví na otázku jaká bude cena vývoje, kolik času vývoj zabere a jaké budou požadavky na technologie. Investice do analýzy se tak v konečném důsledku vyplatí, protože ušetřený čas jsou peníze.
DESIGN & VÝVOJ
Po analýze následuje grafický návrh – design. Dle požadavků klienta připravujeme jeden či více grafických návrhů, aby bylo jasné jak bude web vypadat. Nepodceňuje ani responsibilitu tj. schopnost přizpůsobit se vzhledem zobrazení na mobilních zařízeních. V případě rozsáhlejších projektů navrhneme i wireframe. Po odsouhlasení designu a wireframe pokračujeme ve vývoji.
TESTY & NASAZENÍ
Kvalitní webová prezentace nebo portál vyžaduje dokonalé otestování a vyladění jak funkčnosti tak i zobrazení ve všech běžných webových prohlížečích a na mobilních zařízeních. V této fázi také konzultujeme s klientem, který má k dispozici celé dílo na našem testovacím serveru, poslední úpravy. Po řádném otestování a odsouhlasení je dílo spuštěno do ostrého provozu.
SEO & MARKETING
Pro úspěch jakéhokoliv projektu, vize, záměru či nápadu není důležitá jen jeho kvalita a zpracování, ale i následná prezentace a propagace na trhu. V této fázi pomáháme klientům najít tu jejich skulinku na internetovém trhu, zamířit na ni, vypálit … a především zasáhnout cíl. Úspěšnost zásahu nezáleží však jen na nás, ale vyžaduje i aktivní přístup a spolupráci klienta.